breadcrumbs_revolution_theme

Умови гарантійного та післягарантійного обслуговування

Наш інтернет-магазин надає гарантію від виробника на всю реалізовану продукцію. Терміни гарантії залежать від обраної Вами продукції, більш детальну інформацію Ви можете дізнатися в описі товару або у менеджерів магазину.

 

У разі, несправності виробу протягом гарантійного терміну, ви повинні повідомити нам про це по телефону +38 (096) 131 67 97  або електронною поштою.

 

Після проведення діагностики товару і підтвердження гарантійного випадку, ми здійснимо гарантійний ремонт або заміну на аналогічний товар, при неможливості ремонту.


Умови повернення та обміну


Як повернути або обміняти товар, який вам не підійшов?

Придбали товар, але зрозуміли, що він вам з якихось причин не підходить?

Не хвилюйтесь, Ви завжди можете звернутися до нас для розгляду можливості заміни або повернення товару.


Повернення та обмін можливий при дотриманні наступних умов:

 •   Чи не пошкоджена упаковка;

 •   Товар не був у вжитку;

 •   Збережений товарний вид і споживчі властивості;

 •   Збережена комплектація.


Як повернути товар, якщо ви виявили заводський брак при першому використанні?

Далеко не кожну проблему можна виявити при поверхневому огляді. Якщо ви виявили дефект після того, як прийняли замовлення, його ще можна повернути назад. Для цього необхідно звернутися до менеджерів інтернет-магазину, ми опрацюємо ваш запит і вирішимо його в найкоротші терміни.

Якщо ви не впевнені в тому, що виявлена вами несправність є браком або з якихось причин ви просто не можете використовувати ваш товар за призначенням, зателефонуйте нашим фахівцям, Вам підкажуть, як діяти далі. 


При виникненні будь-яких питань телефонуйте

+38 (096) 131 67 97 або пишіть нам на електронну пошту